Skip to content

Loris Capirossi-La al 300-lea start in MotoGp

7 Aprilie 2010

La marele premiu al Qatarului ce se va desfasura in acest weekend Loris Capirosso va lua a 300 oara startul in MotoGp.El este si cel mai activ pilot din istoria cuselor pe 2 roti.

Loris Capirossi:
„Cursa din Qatar va marca un hotar foarte important in cariera mea, va fi startul cu numarul 300. Nu m-am gandit niciodata ca voi ajunge atat de departe, am avut si destule sanse in tot acest timp, am reusit sa-mi mentin forma fizica foarte buna si astfel sa dau maximul posibil in fiecare cursa.


From → Fără categorie

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

